Crearea/ Implementarea unui program de asigurare
Rol:
Generează o acoperire integrată a activităţii în condiţii de utilizare eficientă a resurselor.
Avantaje:
- Acoperirea este personalizată pe specificul de risc al companiei/ grupului de companii din care face parte
- Costul este optimizat la maxim luând în calcul total prime achitate în 12 luni de compania dumneavoastră/ grupu de companii versus total daune din perioada analizată
- Timpul de gestiune este redus folosind o singură dată de negociere anual
Beneficii
- Beneficierea de serviciile unui specialist care va acționa ca reprezentant al intereselor clientului, și nu a companiei de asigurare;
- Asigurarea confidențialității informațiilor;
- Nu sunt generate costuri suplimentare legate de derularea polițelor de asigurare, comisionul transferat de asigurători pentru activitatea de administrare desfășurată fiind inclus în prima de asigurare;
- Asigurarea accesului la soluții proiectate după necesitățile punctuale ale fiecărui client;
- Economisirea timpului pentru rezolvarea corectă a oricărei probleme legată de domeniul asigurărilor (negociere oferte, emitere polițe, deplasare la companiile de asigurări, discuții legate de daune etc).
Include:
I. Analiza și identificarea riscurilor
Experiența în domeniu ne permite analizarea corectă a expunerilor la riscuri pe care le implică activitatea desfășurată de clienții noștri.
Practic, prin analizarea completă a fluxurilor de intrări și ieșiri, a proceselor tehnologice, a personalului, vom identifica riscurile presupuse de activitatea clienților și care pot fi generatoare de pagube, cu implicații asupra bunei desfășurări a activității.
Soluțiile existente pe piață pentru administrarea acestor riscuri sunt:
- transfer către o companie de asigurare prin programul de asigurare (pentru riscurile asigurabile);
- management intern prin măsuri de prevenire (pentru riscurile neasigurabile);
ÎI. Propunerea/negocierea programului de asigurare
Programul de asigurare reprezintă soluția de asigurare propusă în baza identificării riscurilor asigurabile din etapa anterioară.
Negocierea se face cu asigurători cu o bună reputație pe piață și stabiliți de comun acord cu clientul.
La ora actuală suntem în măsură să oferim soluțiile de asigurare ale partenerilor noştri.
Vezi aici partenerii noştri .
Oferta comparativă de asigurare va fi prezentată în vederea analizării și deciziei de plasare.
III. Administrarea portofoliului de asigurări
- Colectarea informațiilor solicitate de asigurători necesare negocierii ofertelor;
- Pregătirea polițelor de asigurare și a actelor adiționale, conform deciziei clienților;
- Avizarea în scris cu privire la ratele de primă de asigurare scadente;
- Pregătirea unor analize și situații, la cerere sau în vederea reînnoirii polițelor, conform instrucțiunilor clienților;
IV. Asistență pe perioada asigurării în cazul producerii evenimentelor asigurate
- Comunicarea procedurii de urmat în caz de daună și a persoanelor de contact de la companiile de asigurare;
- Realizarea constatării daunei la locația indicată în cazul în care nu este posibilă deplasarea clientului la asigurător;
- Acordare asistență în vederea completării corecte și complete a dosarului de daună;
- Acordare asistență în vederea soluționării corecte a dosarului de daună;
- Sprijin în negocieri în cazul în care acest lucru se impune;
- Propunere măsuri de limitare a pagubelor și a expunerilor la risc în viitor;
Serviciile se extind, la cerere, în cazul polițelor care nu sunt încheiate prin intermediul nostru sau în relația cu alte companii de asigurări (acest aspect nu este posibil în cazul în care se lucrează direct cu o companie de asigurare sau cu un agent al acesteia).